Kızlar beni bilen bilir 1 yıldır çocuk istiyorum ama olmadı kimyasal falan geçirdim. Batıma 5 gün var ama dün pembe akıntı gördüm iç çamaşırımda bugün de sabah silerken açık kahverengi leke gördüm sizce adet mi yoksa yerleşmemi çok ta kendimi bağlamak istemiyorum annem hasta şuan ona bakıyorum ağır işte yapmak istemiyorum napim bilemedim