eleanor68 Her ihtimale karşı şimdiden biberon almak istiyorum ama kafam çok karıştı philips avent almak istiyorum ama yeni doğan icin kaç ml almaliyim birde bu biberonlarin camları ve cam olmayanları var hangisini tercih etmeliyim ?
Srdm eleanor68 avent natural pp olanını aldım ben canım cam olanı çok kullanıslı gelmiyor, 125-240 ml olarak iki tane aldım uzun süre yeterli diye düşünüyorum
LmnLcheesecake ben minik boy bir biberon aldım 😆 Annemde de 2 li büyük ve küçük biberon almış 😆 Kaynanamlarda almış biberon yani öyle philips felan değil normal biberon olmuyor mu illa philips mi olması gerekiyor anlamadım?
Udu LmnLcheesecake damak yapısını bozabilir agiz kisminda plastik cok adi olabilir bebege zarar verebilir gibi gibi gibi ornegin neden 40 50 liralik ayakkabi degil de ortopedik deri ayakkabi ayagin kalıbını alsin koku yapmasın bakteri olusturmasin diye bunun gibi yani
eleanor68 LmnLcheesecake philips biberon bebek emerken hava kaçırmadığı için bebegin kolik olmasını önlüyor yani gaz sancılarını vs önlüyor ve bebeğin anne memesini bırakmamasına yardımcı oluyor tabii ki istediğiniz biberonu alabilirsiniz
elifcicek_07 LmnLcheesecake bende öyle düşünüyorum üstelik yerli de çok güzel markalar var. Benim tek kriterim cam olması. Kuzenim ebe sağolsun yol yordam gösteriyor
charlottececi LmnLcheesecake antikolik olmasi onemli bebeginiz icin normal biberon da olur ama; avent meme reddi olmasin diye iyi biberon oneririm:) bi de yenidoğan zamani akis hizi iyi bebek icin. Lansinoh cok hizli mesela yenidoğana gore degil boguluyo gibi oluyo cocuk. Siradan biberon denedim benimkiler almadi. Avent aldilar. Simdilerde lansinoh seviyolar:)
Mzgnormann eleanor68 avent kullanıyorum doğduğundan beridir hem pp aldım hem cam ikiside var cam olanı genelde evde kullanıyorum
cahillesohbetikestim eleanor68 ilk oğlumla şuan tommee tippee kullanıyorum ufaklığa da tommee tippee kullanıcam
prematureannesi_ eleanor68 chicco anne göğsüne benzeyenden aldım birde pompanın lansinoh kullanıyorum
elifcicek_07 Ne alırsanız alın menşei ülkesine bakin. Philipslerin çoğunun altında İsrail yazıyor yerli veya Avrupa ülkelerinin mallarına bakın.
prematureannesi_ eleanor68 aventi ilk kızçemde kullandım iyiydi ama ben Paşabahçe ye geçmiştim az kullandık ama chiccoyu beğendim ben emsirdikten sonrw 20 dakika pıt pıt yapıyorum gazı bile çıkmıyor ebemize söylediğimde biberonla verirken gaz yutmuyordur dedi bu da iyi birşey yani alttan çıkarıyormuş
prematureannesi_ charlottececi lansinoh mu hızlı 😂 hiç su doldurup içtiniz mi test ettiniz mi yanlışınız var lansinoh yavaş akışlı bir biberon ya da siz yanlış ayı almış olmalısınız diye ben bu şekilde elektrikli pompayı alırken bunu düşünerek aldım