Kızlar dün gece bir yanma geldi bana sonrada bir üşüme geldi. Kalktim yüzüm kıpkırmızıydı aşırı midem bulanıyordu. Birde karnım ishal olmuş gibi çok ağrıdı gece. 34+5 teyim normal mi kızlar? Şimdide üşumeye başladım ishal olmuş gibiyim birazda istifra ettim karnım ağriyor doğum belirtisi mi bu?