?
Duruyzc asya dila koy daha güzel
Duruyzc tek isim Asya 👍
Duruyzc tek isim koymaya karar verdim kızlarr hep aklimda oyleydi hem tesekkurlerr💫
Ben tek isim sevdiğim için Asya diyorum sadece