prensannesii_ Amin inşallah. 🤲🏻Bu ay her türlü duyguyu yaşadım neredeyse. ☺️Adet öncesi test yaptım negatif çıktı üzüldüm. Adet günü kaset test yaptım Bi umut çıkmadı yine. Günüm geçti umutlandım. Doktora gittim. Rahim kalınlaşmış dedi, sevindim. Kan testi yaptı çıkmadı. Hayal kırıklığı yine. Şimdi 9 gün gecikmenin. Bu defa yine bir tarafım umutlu geç döllenme falan oluyor bazılarında, bir tarafım korkuyor ya sıradan bir gecikmeye, ya kist oluştuysa diye. Rabbim hepimiz için hayırlısını nasip etsin 🤲🏻🌹