Aslhn2101 eski zamanda rahatça mıymış 😂😂 annem kaç kadınla evde doğum yaparken ölümün eşliğine gelince hastaneye gitmiş zamanında. Bunlardan biri de etkisi. Tam 2 gün evde doğurmasını beklemişler kadıncağızın en son almış götürmüş annemler de doktor bayağı kızmış siz bu kadını öksürecek misiniz diye. Böyle de o kadar çok örnek var ki. Diğer eltisinin de bebeğin göbek kordonunu mu keselememişler ne yapmışlarsa artık bebek ölmüş mesela. Ha yapabilen var mı? Annem 8 tane doğurmuş evde ben de dahil. Bir tek kardeşim hastanede doğmuş 😂 bu zamanda riske atılmamalı bence