Pinarrr56 Hanımlar bisey sorucam ben 12 haftalık hamileyim mide bulantılarım aşırı fazla kendi evimde yemek yiyemiyorum sadece başka yerlerde bildiğiniz tiksindim kendi mutfağımdan eve gitmek istemiyorum acaba bu zamanla geçer mi
denizefe Pinarrr56 ıkı gebelıgımdede aynıydım evmde yemek yapardm yıyemezdm 🤷♀️ama gecıyor bı kc haftaya toparlarsın
Candy_liz Pinarrr56 oluyor canım öyle, benim de kendi pişirdiğimi yiyesim gelmiyordu, bazı şeylerden tiksindim, geçti bir çoğu zamanla.. Seninki de geçer inşallah
Minnoshamis Pinarrr56 9+4 haftaligim ve tam olarak bende oyleyim hele buzdolabimi actikca kusasim geliyor 😖
detetedmom404 8. Hafta gibi bende öyleydim annemde kaldım bir kaç hafta sonra annen bana geldi hiç mutfağa girmedim annen yaptı ben yedim öyle öyle alıştım kussam da yiyorum yarın 15 haftalık oluyoruz hala kusuyorum
Pinarrr56 detetedmom404 bende aynı annemde çok güzel yiyorum ama eve geldimmi mutfağa giremiyorum inşallah geçer
detetedmom404 Pinarrr56 zamanla geçiyor kendi evinizde yemeniz lazım imkanın varsa eşime yada annene yaptır bir kaç gün yine kusarsın ama yedikçe iştahın açılır alışırsın