Herkese merhaba dün benim hastane randevum vardı gittim doktor 41 haftaya girecen dedi sana son bir gün veriyorum doğur gel yoksa yarın yatış suni sacı ile doğumunu baikatacaz hiç sancı yok tık yok yani bugün hayırlısı ile hastaneye yayılım yapılacak suni sancı alacam dua edin biraz korkuyorum ilk gebelik bide 🙈heyecan stres hepsini karışık yaşıyorum nasıl olacak merakı sakin olmaya da çalışıyorum ama bakalım bana önerebileceğiniz doğumu başlatmak için ya da o an yapmam gereken şeyleri yazar mısınız dualarınızdan eksik etmeyin inşallah hepiniz dualarımda olacaksınız inşallah ♥️♥️