Hatihati yarım kundak yani bacakları serbest ama kolları kundaklı şekilde uyutun bebeeğinizi en azından bir kere de o şekilde deneyin bence faydasını görürsünüz. Ben de ilk baaşlarda karşıydım bir çok şeye ama hepsini yaptım 😅 kundak desen yaptım bebeğimi dallayarak uyutmam demiştim kolik oldu beyefendi uyumuyorken bile sallanmadan durmuyor 😅 emzik vermem demiştim iyi ki tutmuş emziği ara sıra mememi dinlendiriyorum emziği verip yoksa benimki de aynı seninki gibi saat başı emmek istiyor 🤦🏻♀️