nyac Benim iki ablam, bi kaç komşumuz, akrabalarımdan da giden var ve bu saydıklarım feriha hanımda doğumda yaptılar . Doktor çok tatlı çok iyi bir doktor. Bende hamileyim eğer feriha hanımın polikliniğine yakın olsaydım ona gidecektim fakat beylikdüzündeyim😅 yalnız muayene ücreti biraz fazla diye biliyorum