1995_ Tugce96kk bizimde son 12. Dün akşam fena sancım vardı kasıklarımda birde baskı yapıyordu kesin dogurcam dedim ama geçti 😂😂 valla dogurayim artık hiç rahat değilim ikinci gebeliğim birde ilk 40+2 de gelmişti buda öyle gelmez inşallah
Tugce96kk NM_mom ben şuan 36 haftadayım en son Nst de hıc çıkmadı ama doktor 38 hafta da sezeryan olarak alalım dedi
Tugbayondemli Benimde son 13🥰 sancıya dair hiçbişey yok 2 cm açıklık varmış gelmek istemiyor galiba 😂😂
Ezgi_hsyn Tugce96kk evet canım geçmişte verem hastalığı hikayem var yakın zamanda o yuzden nefes darlığı için normali istemedik öyle karar akdm
Tugce96kk Zeynep_yaman hahaha bende bu zamana kadar hiç korkmadım yeni yeni nasıl olacam derdı başladı