Selcan94 valla ilk sezeryanımda basıma ne gelceğini bilmiyordum ama o ameliyat anı çok eylenceliydi taaaki odaya çıkana kdr 🤦🏻♀️🤣 şimdi aralığın 21 i sezeryana alırız dedi allahımmm kesecekler beni diye dolanıyorum 😃 çok korkuyorum ama bi yandan da artık doğursamda kurtulsam diyorum 😣 hastane çantası vs hiç bişi yapmadım eksikler var almadım yani eşim kızıyor hadisene bitirelim fln sanki hazırlayınca doğuma gidicekmişim gibi geliyor 😤