Tabiki kendi eviniz kendi yatagnız , lohusalık hamilelilten dogumdan bile zor kızım suan 5 aylık , işk 3 ay yok gazdı yok hormonlar deli gibi cosuuor uykusuzlukkk durduk yere gelen aglama krizleri , kendi annemi bile istemiyordum cocugunuza kendiniz bakabilirsnz kimse olmasada olur o annelik icgüdğsyle herseyi yapıyor insan allah öyşe bi güc veriyorki valla , sakın gidip o hataya düşmeyin derim delirir insan kocanzla konusun rahat edemessiniz tabikide yol da sıkıntı bebeğim 5 aylık 1 saat bile yol gidemedim ben durmuyorlar arabada maf olur bebek , gazlı oluuorlar kendilerinş yırtıyorşar aglarken nası döneceksinx kücğcğk bebekle okadar yol oda sıkıntı, bu kocaların aileside herseye muhalefet bi salın insanlar istediği gibi yasasın istediğini yapsın ya herkes kendi işine baksın gelicekse onlar gelsin 2 4 gğn ziyarete gitsinler sonra ki 40 ınız cıksın ondan sonra gelsnler lohusalık dogum bebek bakımı bunlar öylee neolcakki yaaa deyip gecilcek seyler değişki valla cok zor ömründen ömür gidiyor insanın ben kendi evimde rahat oldugum halde eşim destek olmasına ragmen 40 gğnde kmse gelmedş okadar rahattım yinede cok zorlandım psikolojim bozulmıstu