Tekoshi  artık bana bilgi vermiyor happy mom 🙄
Tekoshi berosunannesii 40+3te sıkıntı varmış sanırım 40+4 olunca bilgi geldi, küçük bal kabağı kadar diyor 😅
karansmomm @berosunannesii evett 🙈 Günler nasıl geçicek bizde o haftaları görecek miyiz.. Çok az kalmış sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🌸
berosunannesii karansmomm aminn inşallah canım çok teşekkür ederim😍 inan geçiyor zaman su gibi ben de bazen cok cabuk geçti diyorum 🙈 rabbim sağlıkla tüm hamişleri bebislerine kavuştursun🙏🏻
Tekoshi berosunannesii uygulama yazarları kibar olmaya çalışıyor sanırım, bence de tosuncuk daha uygun 😂
berosunannesii Tekoshi ay masallah bütün bebislere kurban😍 doğsa da mıncırsak😂 benim son 12 günüm inşallah ⌛️🤰🏻
Tekoshi berosunannesii 38.haftandan beri geldi gelecek heyecanıyla bekledik ama artık hevesim kaçmaya başladı, doğmaya niyeti yok kızımın, böylr yaşayıp gideceğiz sanırım biz 😮💨
berosunannesii Tekoshi yok canım olur mu az kalmıs azz 😍 nasıl güzel gelismistir sağlıkla gelsin minnoş 🧿❤️