Yasee1 geçmiş olsun 🙏 öncelikle geçeceğine inanmalısınız. Ardından kayropraktik tedaviyi tavsiye ederim (istanbulda yaşıyorsanız fizyoterapistimi önerebilirim). 3-4 tane egzersizimiz vardı: Ters mekik, kedi-deve duruşu, ayaktayken belimizle yuvarlaklar çizme gibi.. hamilelikte yüz üstü yatılacak yapılan egzersizleri yapmamalıyız. Sabır gerektiren bir süreç bazı insanlar bir hafta sonra fayda görürken bazıları birkaç ay sonra görür. Babam da aynı egzersizlerle iyileşti, size de şifa olsun 🙏Link bırakıyorum benzer egzersizler yaparsınız