S1907 Edasnbl o ilacı kullanmdm ama vitamin takviyesi diye biliyrm senin depolarını doldurmak için,sen sağlıklı beslenceksin,sebze ,et,tavuk,balık bunları düzenli tükettğinde zatn bebek ister istmz norml seyrinde ilerliyr,
Edasnbl S1907 evet beslenmede çok önemli yiyebildiğim kadar yiyorum zaten ama korkum hep şu yönde ya bebeğim zayıf doğarsa😒
S1907 Edasnbl sen düzenli beslendiğinde merk etme o olması gerektği kiloya ulaşlıyo,haftasındn iri bi bebk olması emin ol hiçbir işe yaramaz,sağlıklı olsun sen kendine bak o zaten sendn beslenecek merk etme☺️☺️
kaderbylozturk Edasnbl bebek zaten alcagını senden alıyor sen kendın ıcın ye ekstra muz süt kuruyrmıs yıyebılırsın yogurt diger türlü cok yeme bebek alsın dıyr kendıne aldırırsın ablam hergun bır suru meyve yedı 25 kilo aldı doktoru kızmıstı ne gerek var okadar yenmez diye