Ebruakyyn Merhaba anneler ben 41 hafta oluyorum sabah kontrolüm var en son kontrolde açılma sancı felan yoktu sabah eger yine aynı şeyler olursa sizce suni sancı verilerek mi doğum yapsam yoksa direk sezaryan mı olsam ?
Eminelifsare Ebruakyyn suni sancıyı deneyip olmuyorsa sezaryen deneseniz ? Tabi biz ne konuşursak konuşalım buna bebiş karar veriyor ama siz bilirsiniz 🌸😇