Drkmls Mmasall benimde kayınbabam demişti çok üstüne düşmemizden korktuğu için ama ben bakıyorum benim bebeğim kimseyi ilgilendirmez onlar bakmasınlar ben ve eşim merak ediyoruz. Ayrıca onların zamanında böyle bişey olsaydı onlarda bakarlardı.
Elifyilmaz Mmasall ne guzel canim yok ister istemez alisiyorsun varligina normal hayatina donersin sende
Destina21 Doğru bisey yapıyorsun ama fazla olursa paranoyaklaşırsin .. etrafimda var öyle çocuğu abartı bir şekilde koruyayım derken daha çok sıkıntı yasiyorlar .. herşey kararında iyidir ..