Dahiliyede bakıyor ama lütfen dahiliyeye gitmeyin bu bölümün üstadı endokrindir
Ben bir devlette bir özelde 2 tane dahiliyeye gittim biri hiç bisey yapmadan zehirli guatrın var dedi Ve ilaç yazdı almadım hemen özele gittim
Özeldekide boyun ultrasonu falan cektirdi oda ilaç yazdı
Tam içecekken aklıma takıldı ve arastırayım dedim daha önce gebelik kayıplarım oldugu için biraz pimpirikleniyorum bi elimde ilaç bi elimde telefon bi baltım gebelikte kullanılmaması gereken bi ilaçmıs içmedim hemen bi sonraki güne endokrine randevu aldım ben özele gittim özelde direk endokrine gidiliyormus bendevletteki gibi sandm
Direk randevu alınmıyo
Doktor içmedin dimi ilacı iyiki aradtırmıssın bu ilacı hiç kullanmıyoruz biz direk bebegin troidlerini etkiliyo falan dedi ve bana baska testler yaptı suan ayda bir kontrole gidiyorım lütfen endokrine gidiniz