Kızlar 15 gün oluyor doğum yapalı bebegim sürekli kusuyor doktorada götürdüm birşeysi çıkmadı her yediğini kusuyor anne sütü+mama veriyorum sütüm yetmedigi için acaba ondanmidir yoksa genetikmidir bilmiyorum sizinde bebeginiz çok kusuyormu bu normal mi kafayi yemek üzereyim 😔🥺bir anne olarak dayanamıyorum artık