Betulee Kızlar ikiz bebeklere hamile olanlar hareketlerini nasıl hissediyor veya birbirinden ayırt ediyorsunuz Ben sol taraftaki bebeğin hareketlerini daha az hissediyorum bu normal mi ? Siz de nasıl oluyor ikisi eşit mi farklılık var mı ?
tugbacns Betulee 20. Haftamdayım henüz tam olarak bebek hareketlerini mi hissediyorum emin değilim ama genelde pıt pıt hareketler sağ tarafımda oluyor solda neredeyse hiç hissetmedim. Hissettiklerim gerçekten bebek hareketleriyse eğer benim de öyle biri daha hareketli olcak gibi 😊
Beriiivan Betulee benim de biri hep diğerinden daha az hareket ediyor ama şimdi ikisinin da ayakları neredeyse aynı yerlerde o yüzden hangisi seçemiyorum😂 30 hf bu arada
Paramedik16 Betulee soldaki benimde yaramaz hatta bi yerde toplanıyor sıpa sağdaki oğluşum uslu ara ara kıpırdanıyor 20 haftalığız
Sevvl tugbacns benimkisi de öyle soldaki durmuyor sagda ki tık yok usg de de zaten soldaki sagdakının kesesine tekme atıyordu doktor bu senı çok yoracak dedi sağlıkla gelsinlerde😍
Sisife Benim sağdaki daha çok hareket ediyor ama ancak 1 haftadır filan ayırt edebiliyorum ikisini. 26. Haftadayım. Bi de genelde aynı anda kudurmuyolar, sırayla😄
Tulin01 Betulee herkesin farklıdır diye düşünüyorum ama, ikisi eşit hareket ediyor diyemem bende. 23-24. Haftalarda sağ tarafımda çok hareket olurdu. 30a yaklaştık 3haftadır sağ sol hiç durmuyor:) şu an 32+1deyiz hareketler yerini kasılmalara bıraktı 🤦🏻♀️
Hayaldik_ikimiz7 Yaaa ben 18. Haftadayim ve daha hissetmedim hiç.sabirsizlikla bekliyorum hissedeceğim günü 🤲🙏
Busraah Betulee benimde biri sürekli tekme tarzında ve daha hareketli diğeri az hareketli ve gerilme esneme gibi bir hareket yapıyor yeri daha darmış kıyamam tekme atacak alanı yok 🙈🙈