Dshbz25 yüksek ihtmille idrardr,35,haftadym bndede hapşurnca oldu,çok az ıslandı, doktoruma suyum geldiğini nasl anlycam ddiğinde o an anlıycaksn merk etme demişti,istemsizce akıyomş tutamazsn demişti,bunu dediğine göre demekki daha farklı ,anlaşlmyck bişey değil diye düşünyrm