bsra-25 Eyll06 bizde 33 haftalık olduk. Bende de kaburga ağrısı oluyor. Birde gündüz iyi geceleri çok tekmeliyor 😌
Benherseydenoncebiranneyim Yaa böyle postlar beni duygulandırıyor 🥲 ben doğurdum 3 aylık oldu. Hamilelik keyifli zamanlar tadını çıkarın. Doğduktan sonrası da keyifli ama zor 😄
Eyll06 Benherseydenoncebiranneyim ben hamılelıgımı zor gecırıyorum ya belim tutmuyor artık bu seruven bitsede zayıflasam dıyorum
Esmay Benherseydenoncebiranneyim ilk gebelikmiydi saglicakla büyütün bian once o evreye gecmek istyrm
Eyll06 Esmay bende 29+5 te kontrolum vardı 1350 gram geldi doktor haftasına gore kılosu iyi dedi şuan 31. Haftama girdim kaç gram alıyorlar haftada acaba ya
Benherseydenoncebiranneyim Esmay aynen ilk gebeliğimdi. Zaman çabuk geçiyor merak etmeyin 😄 hastaneye ilk test yaptırmaya gidişimiz sanki daha dün gibi. Şimdi doğalı 3 ay olmuş bile ve bu saatte burda olmamın sebebi şu an uyutmaya çalışıyor olmam inanılır gibi değil 😄
Esmay Eyll06 bebekten bebeğe değisir canım son aylarda 30dan sonra kilo alımı daha artıyor benim adet duzensizligim vardi haftası bi türlü uymadı her gttgimde degsti 29 da gttgimde 1.400 du sanırım normal yani bebisinin kilosu
egeninincisii Eyll06 Sırt üstü yatınca başım dönüyormuş nefesim kesiliyormuş gibi, sağıma yatınca bir şey batıyormuş gibi, soluma dönsem sıkılıyorum… oturunca da belim ağrıyor 😒 sürekli tuvalete gidiyorum, kasılmalar da başladı. 33 haftalığız 🙋🏼♀️
Esmay Eyll06 kız doktor da iyi dediyse bos ver cok kilolu oluncada sezaryen mi olcak diye düşünüyorsun
Melek1dzr Eyll06 Uykusuzlar dernegi🙋♀️ sağ tarafa dönsem bi dert sol tarafa dönsem bi dert of of kaburgalarim batiyor uyuyamiyor ne yapicaz hamişlerr
Esmay Benherseydenoncebiranneyim nasıl tatlıdır şimdi kokusu agusu evcilik oynar gbi besle altını degsyr üstünü giydir uyut hep bi döngü 👶🍼😀 duygusallastm yaklaştıkça . Dogru zaman cok hızlı gecmis şimdiye kadar ama sanki son zamanlar geçmiyor gbi geliyor heyecan korku merak kaygı hepsi bir arada stres yapıyoruz