Artik morelim bozlmaya basladi beni yargilamayn lutfen daha erken diye. 3. Ayimiz da da elendim. Nasip 4 e artik . Umutsuzluk var icimde sanki yine olmayacakmis gbi geliyor. Folik asit kullaniyorum ve kendime dikkat ediyorum ama hamile kalamiyorum Allah a isyan etmiyorum tabiki en iyisini o bilir ama içimdeki unutsuzlk beni iyice hayttan sogutturdu. Hevesim kalmadi cok istedgm icn mi oluyor ki?