Shylaa Evet muhteşem sona doğru ilerliyorum kızlar bugünler gelecek miydi hayal ederdim öyle böyle olacak geldi çattı yakında doğumda gelir 😱😱😱😁 ah çok heyecanlıyım inşallah sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize 🤲🏻🥰
Gurbetto Shylaa aynen bizde 37+2olduk hiç altan muayene oldunuzmu bian önce doğurmak istiyorum çok sıkıldım stres acaba nasıl kafayı yicem
taninmayananne Shylaa aynen 37+0 i hastanede karsiladim :) gebelik kolestazi oluyorum sanirim enzimlerim yukselmeye baslamis heran sezeryana alabilir sonucLrim normale donup heran taburcu da edebilir 😊
Shylaa Gurbetto hiç olmadım 38 de gelirsin çatı muayenesi yaparız dedi hayırlısı ile doğururuz inşallah 🤲🏻
Gurbetto Sdervisoglu bilmem devlete gidiyorum bi hafta gerilik var dediler falan ondan bakmadılarmı acab acılman varmıydı peki benim alltan cok ağrım var sanki elli cıkacak altan😂 tuhaf ağrı var içtenn
Prensesmelek Sdervisoglu bende 36+1 oldm çatı muaynesi olmadm doktrm yapmıcagnı soyledi sezeryan olck ztn sizin norml doğm mu
gul1201 Çatı muayenesi nasıl oluyor Sdervisoglu çatı muayenesi nasıl oluyor çok can yakıyor mu ona göre mi normal doğuma karar veriliyor
Gizem_1635 Prensesmelek sezeryan istersem çatı muayenesi yapmıyor dimi normal doğumdan çok korkuyorum
Shylaa taninmayananne Allah acil şifalar versin inşallah 🤲🏻🤲🏻 sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤲🏻🥰
taninmayananne Shylaa tesekkur ederim. Sezeryan iste dogumumu cok detaylica anlattim profiliimr bakabilirsin. Yeniden ayni seyleri yazmaya bebekten pek firsat bulamıyorum :)