Denizpyraz Kizlar bugün akşam yemek yiyemedim fazla bi çorba içtim başka yemek istemedi canim. Akşam yemeğinden beri boğazıma eksimsi acımsi şu gibi bisi geliyor sanki ama yutkunuyorum yani çıkmıyor. Bu ki bu ilk defa oluyor 36 haftaligiz.
Mery103 Denizpyraz ilk hamileliğim de yaşamadım ama bunda ara sıra yaşıyorum sade soda çok iyi geliyordu ama bugün hiç faydasını görmedim yoğurtta yedim ama hala yanıyor çok kötü bir şey
Remmm1 Benimde başladı 36+5 şuan ama Bi 10 gün önce başladı uzanamiyordum bile midemdeki yanma ve asitten boğulacak gibi oluyordum acile gittim dayanamayıp damardan mide koruyucu yaptılar. Gaviskon kullanıyorum şuan ama yanmalar devam . Doktor normal dedi
Denizpyraz Remmm1 normal mıymış o zaman canım. Benim ilk defa bugün oldu acaba yediklerimden mj bilmiyorum ama mide bulantısı mide ağrısı falan yok sadece boğazımda eksimsi bi tad var.