Efsun1 Karnım çatlar diye o kadar korkuyordum ki bugün bi fark ettim ki basenlerimde çatlaklar başlamış daha 24. Haftadayım ağlıcam bu noktadan sonra müdehale etsem geçer mi yada ilerlemesini engellermiyim birde hangi yağı önerirsiniz bio-oil alerji yaptı o yüzden palmers aldım kullanan var mı
mervebeklevic Efsun1 benimde hic bi yerimde yoktu tek bacaklarım oldu karnımda yok valla genetik yavrum ya ben hic bir şey kullanmadım umrumda da değiş😂
Umayaden Efsun1 33 den sonra ben baya bi çatladım. Karnım bacsğim basen kalça ne dersen artık şuan 36 haftalığız ve gittikçe çoğalacak gibi ve üzgünüm durduramıyorsjn istesen de istemesen de oluyor bu beni üzdü ama olsun kızımın hediyesi bana 😍
Taricat Efsun1 bacak , popo , gobuş her yerim çatladı, zebra gibi oldum :') eğer cildiniz catlamaya müsait ise en iyi kremi yağı da kullansanız çatlıyor . hiç üzülmeyin . Onlar bize bebislerimizden hatıra izi . Annelik her koşulda fedakârlık demek 💕
ilkbebekim Efsun1 badger, biraz pahalı doğuma kadar 2 3 kutu gidebilir 24. Haftadan sonra ama kesinlikle kırmızı çatlakları solduruyor
Merveeeeeee97 mervebeklevic aynen benimde umrumda değil ama iki basenimde var popomun aadece birinde 🤣 her gördüğümde gülüyorum
Efsun1 mervebeklevic genetiğine güvendim annemle ablam iki hamileliğinde çatlamamış hiç birşey kullanmamasına rağmen dedim ama öyle olmadı valla ne bahtsızım ya 😂
tecrubesizgebe-1 Bende göğüslerime yağ surmemistim. Büyük çünkü çatlamaz diye düşündüm. Annemin 3 çocuğu var catlamamis banada olmaz dedim. Baktım sedefli kırmızı çatlaklarım oluşmaya başlamış. Araştırdım . Bio oil geliyomus. 6. Ayımdan beri kullanıyor. Karnımda zaten yoktu göğüs catlaklarimda düzelmişti. Bıo oil tarzı yağlar kullanabilirsiniz
Efsun1 Taricat doğru söylüyorsunuz çok tatlısınız eminim muhteşem bir zebra gibi görünüyorsunuzdur 🥰🥰🥰
mervebeklevic Efsun1 hahah senin vücut farklı demek ki 😂 demek ki genetik değilmiş kişiden kişiye değişiyormuş
Umayaden Efsun1 kullandım ama doğrusunu söylemek gerekirse düzensiz ysni düzenli hergün kullanmadım da
zamaneannesi80 Efsun1 benimde bacaklar karnım bel bölgem yanlardan çatladı 🥲😭 napalım canları sağolsun bi kere başladımı geçmiyor bende sizin gibi erkenden çatlamıştım şimdi 37. Hafta bitiyor 🥲🥴
Heyecanli_gebe1 Bnm de göğsümün altı çatlamış kırmızı kırmızı duruyo sinirlerim bozuldu. Karnımda bişi görünmüyo ama doğumdan sonra belli olur diyorlar bugünlerde çok kaşınıyor ben de hındıstan cevızı yağı sürüyorum sakinleşiyo
MinnieMouse Efsun1 kızıma hamileyken vücudum genişledikçe kaşıntı tutardı. Geceleri kaşınmaktan uyuyamazdım. Doktora söyledim önce karaciğer enzimleri bakıldı. Protein kaçağı var mı diye tahlil falan yapıldı. Bir sorun yoktu. Bol su iç dedi bir de excipial lipo medikal nemlendirici verdi. Eczanelerde satılıyor. İlaç olarak değil nemlendirici olarak da kullanılıyor. O rahatlattı. Doğum yaptığım gün serumlardan sonra balon gibi şiştim. O şişlik gittikçe bel baldır basen çatlaması oldu. Başlarda köyü renkti, zamanla açıldı. Üstünden 28 ay geçti şu an belli bile olmuyor. Bazı şeyler genetik canım kafana takma. Dünyaya bir insan getiriyoruz kolay değil. 🥰