Hanfnr_1 Kızlar selam, 6+6 dan merhabalar ben hamilelikten önce de şimdi de folik asit kullanmıyorum. Hemşirem gerek olmadığını söyledi ama daha bir kadın doğuma gözükmedim folik asit kullanımıyla ilgili ne düşünüyorsunuz kullananlar bilgi verebilir mi ?
Esraggbkn Hanfnr_1 folik asit önemli isterseniz bir kadın doğuma gözükün doktorunuz kesinlikle verecektir zaten, ben 15.haftalık hamileyim hâlâ kullanıyorum bazı doktorlar 3-4 ay kullandırıyorlar :)
Tire35 Hanfnr_1 biz 3 senedir bebek istiyorduk ama hiç folik asitte kullanmıyordum onu yiyeceklerden alırım diyordum 20 eylül gibi kullanmaya başladım 27 ekimde gebe olduğumu öğrendim nasip tabi ki Allahın taktiri ama vesilelerde önemliymiş yani inşallah sağlıkla sıhhatle alır herkes bebişini kucağına
sahin17 Hanfnr_1 hamileliğimden 2-2,5 kadar öncesinde doktora bebek düşünüyoruz rutin kontrol için geldim dediğimde daha ozamandan folik asit vermişti ki sonrasında da 14 haftaya kadar kullandım.siz hemşire sözüyle iş yapmayın biranönce doktorunuzun önerdiğine başlayın
D_aly Folik asit çok önemli gebelikte. Hemen her doktor kullanın diyor. Sen hemşireyi dinleme . Gebelikten önce bile kullenilmaliymis
tecrubesizanneadayi12 Hanfnr_1 hemşirenizin gerçekten hemşir olduğuna emin misiniz 12. Haftaya kadar kullanılması gereken çok önemli bir takviye hatta daha sonrasında verilen multivitaminlerin içinde hile folik asit takviyesi olur bebeğin omuriliği gelişimi için çok çok önemli aksatmayın bence bir an önce doktora gidip danışın
ecemzeynepbahadir Hamilelikten 3 ay önce kullanmaya başladım bebeğimin 12. haftası dolana kadarda devam ettim kullanmaya
Dilosderler Hanfnr_1 keşke herkes kendi işini yapsa sadece doktorun kullan yada kullanma diyeceği şeyi hemşire hangi bilgisiyle sana akıl verebiliyor aşırı sinir oldum ben 28.haftayim hala kullanyrm. Gerek yok diyen bir doktorda duymadım. Lütfen herkesden değil uzmanından bilgi alin böle şeyler için
Dark Hanfnr_1 hemşire saçmalamis gidince söyleyin kendini geliştirsin biraz Kadın doğuma gidin, gidene kadar da sağlık ocağından vermeleri lazım ücretsiz. Ama onların içeriği pek temiz değil kendiniz eczaneden alabilirsiniz daha iyisini