Hgmom1
Merhaba arkadaşım ben de nisan ayında 5 yumurtayla 22-24–26-26-28 mm boyutlarında çatlatma iğnesi oldum 😬 ve o ay 6 gün olan reglim 4 gün geldi heh dedim kesin kist oldular. Zaten iğne boyutlarını geçmişti yumurtalar. Doktor tutmaz ama şansımızı deneyelim demişti. Ya zaten belirtiler resmen hamilelik öncesi belirtiler gibi oluyor karın sisliği göğüsler sisiyor işte cok sinirli duygusal oluyorsun filan. Cok sık idrara cıkıyordum. Snra moralim bozuldu 2 ay gitmedi doktora haziran ayında hamile olduğumu öğrendim ertesi ay tutmuştu. İlaçların ve iğnelerin etkisi bi kaç ay sürüyormuş sanırım ☹️ kist icin egzersizler varya onlarla da gidiyordu benim hep basit kistler olusuyordu