Kadriyeeren203 Tanışalım bakalım :)) Kim ne kadarlık hamiş, doğumu ne zaman olacak, bebişler hakkında ve kendimiz hakkında konuşalım kaynaşalım madem 🥳🌸
Ozlemduman Kadriyeeren203 Merhabalar bende bursa osmangazi de oturuyorum 17+6 olduk 2.gebeliğim nasipse nilüfer medicabil hastanesinde Songül hanımla yapacağım doğumu 🥰
Annesininportakali53 Kadriyeeren203 bende bursadannn☺️ 36+1haftalığız. Dogumumuz nasipse sehir hastanesinde olacak. İlk gebeligim heyecan dorukta🧡
Kadriyeeren203 Evet kimsecikler görmedi beni üzdüler😏🤣 gözünüz aydın darısı başımıza artık sağlıkla büyüsün inşallah minik kuzu 💕ogrencianne35
Sevim2211 Ben yeni gördüm☺️ Bursa Mustafakemalpaşa’da oturuyoruz 25 günümüz kaldı uygulamaya göre. 36+3 haftalık yani. Oğlumuz olacak şimdilik doğumu şehir hastanesi diye düşünüyoruz bi aksilik çıkmazsa. Ama buradaki doktorumda çok iyi biraz kararsızım o konuda ☺️ Siz Bursa’nın neresindensiniz
Kadriyeeren203 Bende 29+4 oldum az önce şu 30u bi göremedik😁Bende bursa Yıldırım benim de osmangazi aritmi de olcak nasipse dogumum son 64 gün diyoruz :)) Sevim2211
Kadriyeeren203 Sağlıkla kavuşun inşallah :)) benim de 2. Gebeliğim 2.5 yaşında oğlum var birde nasipse şimdi de kızım olacak 🥰 Benim de Nagihan Uzun doktorum Ozlemduman
_almirasmom Ozlemduman bende baglarbası Doğum um medıcalbıl de olcak ama hıc o hastaneyede gıtmedım ozel klınık doktorum anlasmalıymış😂
Mercimeginnannesi Oo ne güzel olmuş Bursalılar geç toplanıyor sanırım ama 😂 bizde oğluşumla 20+3ten Nilüfer den yazıyoruz 😍🥰 şimdilik muayeneye Uludağ üniversitesine gidiyorum 🌸
Kadriyeeren203 Hoşgeldiniz hoşgeldiniz 🤣 ben post açalı oldu baya ama geç fark edildim. Sağlıkla kavuşun insallah cinsiyeti ne acaba bebişin :) Mercimeginnannesi
Aselnisa_16 Mercimeginnannesi yaa bende üniversiteye gidiyorum hatta bugün ordaydım ☺️12 haftalığım ben daha belki hastanede denk bile gelmiş olabiliriz 🤣
Nuray08 Bende bursa osmangazi hamitler den yazıyorum. 2. Gebelik dogum esentepe hastanesinde olucak Allah nasip ederse :))
Ozlemduman Kadriyeeren203 benimde 3,5 yaşında bir oğlum var 2.cide erkekmiş 2 hafta önce öğrendik cinsiyeti bizde
Mercimeginnannesi Kadriyeeren203 evet öyle olmuş ama geccolsun güç olmasın 🌸 oğlan dediler bakalım kontrole gidince tekrar sorucam 😂😂
Kadriyeeren203 Ay ne güzel sizin oğlan biraz daha büyük 2.5 yaşla 3.5 yaş çok fark eder benim oğlum daha diyorum kendi bebek abi olucak 😁 abisine arkadas olcak minik kuzu Ozlemduman
Ozlemduman Kadriyeeren203 Ah o düşünce bende de var ama 2.ci doğduğu zaman ilk oğlumun 4 yaşına 2 ay kalmış olucak ileriyi düşününce aralarında 4 yaş olucak ben hep 2 ya da 3 yaş olsun diye düşünmüştüm nasip böyleymiş
Kadriyeeren203 Bizim de ocakta olcak doğum martta abimiz 3 yaşına gircek ama cok cok aktif bi çocuk bilmiyorum nasıl başedicem bi yandan bebek doğsun istiyorum bi yandan da korkuyorum 🤣Ozlemduman
Yabangulu16 Ben bursa yıldırım 3.cü gebeliğim uludag üniversitesine gidiyorum 54 gün kaldı ama sezaryen olduğu için 40 diyiyor doktorum
Kadriyeeren203 Saglikla kavusun insallah sizde yavrunuza cinsiyetleri neler çocuklarınız ve bebişinizin Yabangulu16
Prens_annesi18 Yabangulu16 hayırlısıyla bebişni kucağına alırsın ben doğum yaptım 3aylık bende Yıldırım da oturuyorum Yıldırım’ın nersindensin?
Ozlemduman Kadriyeeren203 inşAllah çok kolay olur anlaşmaları benim oğlum şimdiden kardeşiyle ilgili çok güzel hayaller kuruyo ama bakalım doğunca da aynı düşünce de olacak mı merak ediyorum. O şu an doğduğu gibi kendine oyun arkadaşı olucak zannediyor arada dışarda bebek görünce söylüyorum bak kardesin doğduğunda böyle küçük olucak diye ama ne kadar anlıyor emin değilim 🤷♀️😂