goktugalpmom ben 🙋🏻♀️
1 Mart’ta hamile olduğumu öğrendim, 15 Mart’ta hcg düşüşe geçti. 19 Mart’ta kanamam başladı kendiliğinden sonlandı, 6-7 gün sürdü. 2-6 Nisan arası yumurtlama hissettim. 18 Nisan’da adet günümde testte pozitif gördüm. Şimdi 32+4 olduk bile. Öncesinde tam 1 buçuk sene denedim, bir dış gebelik serüvenim oldu. Ama kimyasal arkasına hamilelik daha kolay oluyor dediler, öyle de oldu.