Tugbacyrt bir zararı yok canım 4. Ayım bitene kadar ben neredeyse her gün kullanmak zorunda kaldım. Kemoterapi sonrası kanser hastalarına da veriliyor bu ilaç onlara ağır ilaç verilemez yani o yüzden hamilelikte sıkıntısı yok. Bununla ilgili yapılan makaleleri de okumuştum benimde aklımı çok kurcaladığı için bebeklerde herhangi bir zararı da görülmemiş