Semra17 Kızlar 35.haftamdayım sabah yoğun beyaz akıntı gibi bişey gördüm ciddiye almadım.Şimdi de kan gördüm .Bi yerim mi kanadı nerden aktı hiç anlamadım.Doğum belirtisi olabilir mi
Lizbonn Semra17 Sancılarını takip et benim nişanımdan 3 saat sonra suyum gelmişti ertesi günde doğum yaptım😄
BBuseY Nişandan sonra keşke hemen bebiş gelse 🤗 canım sancılarınızı takip edin ne kadar sürede artıyor o şekilde anlarsınız
Zeynppppp 1 haftadır bendede yoğunlaştı diğer hamileliğimdede böyle yoğunlaştı doğum oldu bende kanamalı akıntı olmadı diğernde hiç şu an sancılar başladı gibi bu akıntılarla birlikte çok erken