Asilinannesi ayy ne çeekiyorrum bu mide yaanmasından varya, ben karbonat kullandm doktorum bi zararı olmaz dedi, tabi bunu kullandıktan sonra söyledimm,, başka hiç bi şekilde geçmedi çünkü, ddoktorun ilaç verene kadar kullanabilirsin, bir çay kaşıgı kadar karbonatı bi çay bardagı suda erit ve iç içeblrsen şahsen ben öle yapıyorum,