adennlilith1 Merhaba çok özür dileyerek konuya gireceğim burada post açmıştım hamileyken ağda yapılabilir mi diye yapılır denilmişti çevremde de yaptıranları duymuştum bu yüzden bende yaptırdım ama genital bölgede üst kısım da sivilcelenme oldu normal mi acaba
zamaneannesi80 adennlilith1 normal canım minik minik beyaz sivilceler oluşuyordu bendede.. Arda’dan gelince sirkeli suyla silmeye başladım azaldı