Mello29 Ozlemunlu01 Benim doktorum 30.haftaya kadar kullanmama izin verdi 30.haftadan sonra kasılmalari hissetmeni engelleyecegi icin tehlikeli olabilir dedi. Ben daha 21.haftadayim daha cok kabızlık sorunuma azcik bile olsa yardimci olsun diye iciyorum.
Bereninannesi Bende kullanıyorum faydasını da görüyorum geceleri uyurken bacaklarımda kramp yaşamıyorum çok şükür
Civciv08 Bereninannesi başta bende kulanıyodum şimdi kulndıgım halde kalcama bacagıma kramp giriyo acaba dozu mu az geliyo ki
Ozlemunlu01 Bende eczaneden aldım ama nasıl kullanılacağını sormayı unuttum siz nasıl kullanıyorsunuz
Bereninannesi Civciv08 bünyeden bünyeye değişiyo demekki çünkü günde bir doz tok karnına yemekten sonra içiyorum faydası oluyo yani bana
Civciv08 Ozlemunlu01 farketmiyo zaten biraz tatlı ya acken de kulanabilirsn ama sürekli kulan bi gün kulanmagıdında direk fark ediyo kramplar giriyo bacagına kalcana