eveb19 Kızlar 20.haftadayım bugün kontrolüm vardı detaylı ultrason da kontrol de güzel geçti çok şükür doktorum bundan sonra bebeğin saatte en az 2kez hareket etmesi gerekiyor artık ona dikkat et dedi. Benimle aynı haftalarda olanlar varmı? Size de öyle birşey söylendi mi??
YagizAsyaMom eveb19 haraket saymak için çok erken doktorum 30 dan sonra bir sıkıntı olursa takip et dedi bana. Size niçin takip et dedi ben anlamadım
Kamelya eveb19 çok erken söylemiş bence doktorunuz bende 21 haftalık olcam ama ancak oturduğumda uzandığımda hissediyorum hareketleri ayaktayken hissetmiyorum sonuçta akşama kadar ev işi yemek yapıyoruz hepimiz ayakta hissedilmiyor yani
YeniAnne55 eveb19 cok erken yani suan hareketlerini dogru duzgun algilayamiyosun ki nasil takip edesin
tazecikanneee eveb19 20 hafta takip et demesi için çok erken bir hafta değil mi? Şaşırdım doktorunuza 🤭 Ben daha hissedemiyorum bile 🙈
eveb19 YagizAsyaMom aynen bende anlayamadım kontrolde herşey çok normal falan da dediler detaylı ultrasona da bugun girdim iki doktorda guzel dedi ama bi problem yoktur heralde dimi huzursuz oldum şimdi 😯
eveb19 Kamelya aynen banada erken geldi neden öyle dedi ki acaba yaa🤔 ilk gebeliğim olmasına rağmen 15.haftada hissetmeye başlamıştım ben hareketleri tabi o zamana göre güçlü tekmeler atıyor ama yine dediğin gibi ayaktayken hissedemiyorum sonuçta
Kamelya eveb19 hatta benim doktorum 22 haftada hissedersin hareketleri dedi bende erken hissettim ama şimdi 20 haftada hiç hissetmeyenler var onlar napsın siz boşverin yinede dikkat edin ama sonuçta daha çok erken 😊
Kamelya eveb19 ahh korkmayın ya yinede çok erken ben 21 haftaya girdim her zaman değil bende bazen hissediyorum eminim hissedersiniz yakında stres yapmayın
Glcdmrdmr Kamelya 20+6 haftalık hamileyim hala bişey hissetmiyorum sadece bazen karnımın sol alt tarafında hafif batma bu hareket mi korkuyorum 😭😭😭😢 Eşimde Görevde Terör bölgesinde olduğum için tek hastaneyede gidemem
caglademir eveb19 Oyle bir sacmalamis ki anlatamam, bunu soyleyenin doktor olmasina cok sasirdim😳 20 cok erken bi hafta bu sozler icin
Brlgry eveb19 çok erken bencede 24 haftalığım ve düzene girmedik daha 1 gün hiç hissedemediğim oluyor Arada bence saçmalamış biraz boşuna telaş yaptırcak insana sonra