Arzukym09 beşik önermiyorum. Anne yani beşik diyorsanız ben 1 yaşına kadar yatabileceği anne yanı aldım uygun fiyatlı.
Odasınada Montessori yatak aldım. Çünkü çevremde kimi görsem oda yapıp beşik alan çok pişmandı. Şimdi oğlum bu yatağında evlenene kadar yatar 🙈