Evettttt sıra bende 15 yıldır çeşitli tedaviler sayısız iğneler ve bol ağlamalı geçen günler cuma günü İnşallah son buluyor… Korku heyecan stres hepsi karışık ne düşüneceğimi bilmiyorum sanki bütün duygularımı kaybettim herşeyin en kötüsünü düşünüyorum spinal olucam ve panik atak hastasıyım aynı zamanda taşikardim var 28. Haftada tansiyon yüksekliği ortaya çıktı ya diyorum hepsi karışırsa doğum anında birbirine.. Tüm hamilelere rabbim en kolayından hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah, evlat sahibi olmak isteyenlere de güzel kapılar açsın….