Hamilelik şekeri sonuçunuz ne çıktı?
Gest-25 164 insülin kullnmaya başladım düzenli gidiyor
Açlık 90 tokluk 130
Açlık 103 tokluk 118 açlık sinirdaymis dikkat edicem mecburen 😔
Ayseatr ne oldu durum
Aclık 69 tokluk 117 cıktı benimde
Açlık 79 tokluk 140 diyetteyim ve evde sürekli ölçüm yapıyorum
Halime90 kaçlık yüklediniz
SemaArin hatırlamıyorum 🤦♀️
Yüksek bende