Gzd55 30 haftalık hamıleyim bebegim ara ara bir tarafta toplanıyo ve sertleşiyo karnım. bu durum neden olur bilgisi olan varmı
Der_0 Gzd55 kasılıyor canım o haftalardan itibaren kasılmalar başlar artık şiddetlenirse doktoruna bildir ilaç verecektir 🌸
Nutelllaa Gzd55 çok normal ama sürelerine dikkat edin çok şık olursa doktorunuza bilgi verin veya acile gidin
Fatosumum Bana da toplanmalar kasılmalar kramplar için daha 17.haftadayım magnezyum yazdı her gün de kullanabilirsin kramp vs oldukça da kullanabilirsin dedi doktor
Busraaaa35 Gzd55 bu hafta bana da oldu pazar günü,dün doktora sordum sıklığı önemliymiş,giderek artması gerekiyormuş kasılmaların doğum riski olması için.bir de kanama,su gelişi flan olmazsa normal dedi.
Zlh32 28 haftadan beri yaşıyorum kasılmalari. Bunlar yalancı kasilmalar. Kontrolde doktorunuza da bildirin. Duzenli olmadığı sürece sıkıntı yok ama 5 dk da bir ya da 3 dk da bir gibi ya da bir saat içinde en az bes tane falan olursa o zaman acile gidin. Çünkü doğumu baslatabiliyor. Takipte olun süresini.