Zumra_elif61 https://resimyukle.io/r/tdojs44Xz8 Bisey görüyor musunuz arkadaşlar regly me 5 gün var daha bu arada 🤔
Meloo14- Bende adetim 5 gün felan varken yapmıştım silik çıkmıştı yarım saat sonra tam belli olmuştu onuda takip et bence yine de çok umut vermek istemem olmayınca insan kötü oluyor ama bence var gibi çok yeni olması lazım varsa da 😇
Zumra_elif61 17papatya dr regly günü gel demişti simdi gitsem erken gitmiş olmaz mıyım olumsuz bisey demesinden de tırsıyorum offf 🤔🙄😍
Imu Zumra_elif61 baya ikinci çizgi görünüyor. Sabah ilk idrarınla yaparsan daha belirgin olur diye düşünüyorum 🌼
Esra2017 Zumra_elif61 Regl günün geçtikten sonra git derim ben öyle yaptım Kac gün geçti günün diye soruyolar
Esra2017 Zumra_elif61 ee bu bariz ben burdayim diyo zaten benim de adetime 7 gun varken bu şekilde çıktı Suan 9 haftaligiz 🤗