132025 Merhaba arkadaşlar 39+3 haftalık hamileyim 40dolunca bi hafta daha bekleriz demişti doktorum ama bugünkü kontrolde pazar nöbetçiyim gel doğurtayım dedi tam 40oluyorum pazar siz ne durumdasınız doktorunuz bekleyecekmi mesela
Srdm 132025 37+3 üm 36 da çatı muaeyenesi oldum normal doğum diye ilerliyorduk ama 3260 gramdı 36 da 3 bucuk kiloyu geçerse normal olmaz bebeğim kilosunu takip edicez dedi pazartesi kontrolüm var büyük ihtimal 3 bucugu geçmis olucak sezeryan yapıcak diye düşünüyorum
132025 Srdm benim daha şuan 3500 kg o konuda sıkıntım yok gelmezse daha beklicez diye şartlamıştım kendimi bi anda pazar günü doğurtayım deyince stres oldum