Ya bende çantaya bebek için,
2 tane 5 li hastane çıkışı
1 tane alt üst takım
Yedek 2.3 tane çorap
Yedek 2.3 tane zıbın
1 tane İnce battaniye 1 tanede kalın battaniye
Emzik biberon her ihtimale karşı koyacağım,5 tane ağız mendili.5 tanede alt açma örtüsü
Kendim için,
2 tane düğmeli pijama takımı 1 tanede hastaneden çıkarken giyeceğim kıyafeti koyacağım
Depant ayriyetten 2 tane icc çamaşırı
Emzirme sütyeni, göğüs ucu kremi, göğüs kalkanı, süt sağma makinasi,
2 tane çorap, tarak,
Okuyanlar fazlami değil mi yorum yaparlarsa sevinirim normal diye giderim sezaryena döner diye açıkçası yeterli buluyorum ama düşününce fazla geliyor birde süt sağma makinesine falan gerek var mı çantada okuyanlar yorumlarsa çok sevinirim