Ankara şehir hastanesinde gebelik takibim yapiliyor ve ilk kez nst ye giricem muayeneden once cektirip gelebilirsin dedi doktorum kac dk onceden orda olmam gerek ce nst kac dk suruyor bu konuda tecrübeli anne adaylari yardimci olabilirse cok sevinirim