Ay hamileyim ben galiba bu kelimeyi kullandigima inanmiyorum 🤭Yani cift cizgi gordum iki tane test yaptim bugun. Esimle once gulme krizine girip sonra agladik karsilikli 🤣 Cok degisik bir andi. Adetim cok geciktigi ve kasik agrilarim oldugu icin yaptim. Simdi hangi yolu izlemem lazim. Aileme soylemeyecegim henuz erken kesin degildir vs diye. Saglik ocagina mi gitmeliyim Bursada olanlar varsa fikir alabilirim tesekurler simdiden