Tugceonur Kızlar 36 inci haftaya giriyorum 2 inci doğumum olucak sezaryan doğum yapan memnun kalan şartlar neler 19 aylık bir kızım var ona annem bakacağı için eşim yanımda kalsın istiyorum müsade ederler mi ? Net bilgisi olan cevap verirse sevinirim
Tugceonur Deletedmom_15 ilk dogumumda şehir hastanesinde oldu eşim kalmıştı yanımda da hatta pandemi dönemiydi sancı odasına kadar almışlardı
Ebru_cekin06 Tugceonur sezaryanmi oldunuz ya bende esim kalsin istiyorum bende ilk dogumu orda yaprim normal doğumdu benim
fatiss Tugceonur randevular acik aslinda bu haftakiler dolu talep olusturrsaniz mesaj geliyor mhrs den. Her gun kontrol edin gunde 3 4 defa aciliyor randevular onumuzdeki haftanin randevulari daha baslamadi bende takipteyim
Tugceonur Ebru_cekin06 evet sezaryan oldum 1.5 yıl önce şimdi ikinci Sezaryani olucam ama etlik sehire geçmek istiyorum
Ebru_cekin06 Tugceonur ben ikinci dogumumuda sehir hastanesinde yapmayi düşünüyorum normal doğum olxak inşallah esimi aldirabikirim yoksa yine tek kalcam cunku annem 2yasindski ogluma bakicak kaynanami istemiyorum esim olursa iyi olcak olmazsa ilkinde oldu gibi tek olcam odada
Tugceonur Ebru_cekin06 normal doğumda rekatci kimseyi almıyorlardi benim doğum yaptığım dönem hemşireler yardımcı oluyordu dikişi olana sadace sancı odasına alınıyordu yakininiz vs ama sezaryanda iki gün refakatci kalıyor