Blr1 iki Doğum yaptım ikisinde de devlet hastanesinde normal Doğum olarak yaptım doktor ilk muayene de rutin gebelik testleri isterken sordu kan grubumu sonrasında kan uyuşmazlığı testi oldum daha sonra 28. Hafta da iğne yazmak için testi yenileyip kararı onayladı iğnemi aynı gün içinde oldum hiçbir ücret ödemedim sadece hasta yatış işlemi yapılıyor sonra da taburcu işlemi yapılıyor sgk karşılıyor doğumlardan sonrada anne bebek arasında uyuşmazlık olduğu için 72 saat içerisinde ikinci iğneyi olman gerekiyor onu da daha hastaneden taburcu olmadan oldum yine ekstra ücret ödemedim ya da eczaneye gidip almadım . Üçüncü gebeliğimde ikinci ayımda düşük tehlikem vardı o zaman hemen kan uyuşmazlığı iğnemi oldum bu nedenle düşmesin en azından diye alınan bi önlemdi yine de düşük yaptım ama iğneyle alakalı bi durum değildi sağlıklı bi gebelik olmadığındadı. İğnenin yan etkisi nedir bilimsel olarak bilgim yok sadece az yakıcı bi iğne onu söyleyebilirim 🤗