Tahlillerde degerin normal olmasina gore kullanmamaya karar vermek cok yanlis. O an tahlillerin iyi cikti ama bu ilac o anlik degil bundan snraki zaman icin de, her gun tahlil yaptirip bakabilcekmisin ne durumdaym diye. Ben vitamin ilaclarimi kullanmasaydm bebegm bu kdr iyi olamazdi, cunku o vitaminler bebege gitmesi gereken kismi karsiliyor ve ben calisiyorm surekli rahatsizliklarim oluyo guzel beslenemiyorm en son ne zaman haslanmis yumurta yedm onu bile unuttum ama bebegim cok sukur cok iyi. Doktorlar herkese veriyor o ilaclari cunku bilemez bu kisi nasil beslenicek yeterli derecede besinlerden alicakmi o vitamini o yzden garantiye almak icin veriyor.