elifbln Merhaba kızlar. Bebek arabası incelemekten aklım çıkacak artık 🙄 ama anlamadığım bişey var yenidoğan bebeği normal bebek arabasına nasıl yatırıyoruz illa ki portbebeye ihtiyaç yok mu?
1Gunes elifbln yeni doğan bebek için benek arabası değil de puset e yatırıyorlar ya kuzum. Pusetlı bak istersen. Ben sunny baby viber aldım kabin boy.
Udu elifbln bende aylardir bakiyorum dün sonunda karar verdim prego pronto alıcam heralde ya hem fiyat baya uygun digerlerine göre hemde ayni ozelliklerin hepsi var bi arabaya 10 12 bin vermek bana çok sacma geliyo artık 🤦🏻♀️
elifbln 1Gunes dışarı çıkarırken falan da hep pusetle mi gezdiriliyor? Doğurmadan gezmeyi düşünmem peki :)
1Gunes elifbln evet ilk 6 9 ay puset kullanılıyor 🙂 benim ki kış bebeği şubat sonu doğacak inşallah 🙏sağlıkla kucağımiza alırız inşalalh 😍
Ssaslan Ben daha dun aldim prava travel , puset de maller aldim uygun. Bebek arabası trendyolda var bakabilirsiniz